tamasha

برای تبلیغات بنری و همسان تماس گرفته شود

-

تبلیغات همسان یکتانت؛ ارتباط بهتری با مخاطبین بگیرید

با پلتفرم تبلیغات همسان ( تبلیغات نیتیو ) یکتانت، محتوای خود را در بزرگترین و معتبرترین رسانه‌های ایران و تنها به مخاطبان هدف‌تان نمایش دهید.

تبلیغات همسان یکتانت؛ ارتباط بهتری با مخاطبین بگیرید

بیشترین حضور را تجربه کنید

شانس بیشتری برای ارتباط با مخاطبانتان داشته باشید

با استفاده از این تبلیغات می‌توانید از حداکثر ظرفیت نمایش استفاده کنید و تبلیغات خود را به افراد بیشتری نمایش دهید. تبلیغی باشید که همه آن‌ را می‌بینند!

تبلیغاتتان را از سایرین جدا کنید

با شروع تبلیغات همسان می‌توانید در جایگاه مطالب پیشنهادی از سراسر وب قرار بگیرید و توجه‌ها را به طور خاص به خود جلب کنید.

از حداکثر ظرفیت ایران استفاده کنید

از آنجایی که جایگاه تبلیغات همسان روی بیشتر از ۱۱۰۰ وب‌سایت پربازدید قرار دارد، می‌توانید تبلیغاتتان را به افراد زیادی نمایش دهید و از ظرفیت ماهانه بیش از ۲۵ میلیارد نمایش تبلیغات همسان یکتانت استفاده کنید.

به جمع بیش از ۴۵ هزار شرکت برتر که برای رشد کسب‌وکارشان از یکتانت استفاده می‌کنند، بپیوندید.

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات هستند که به شکل مطالب وب‌سایتی در می‌آیند که در آن نمایش داده می‌شوند. روزانه تعداد زیادی تبلیغ می‌بینیم و ذهن ما به طور خودکار بیشتر آن‌ها را از دایره‌ی پردازشش کنار می‌گذارد و به نوعی به‌ آن‌ها بی‌توجهی می‌کند. تبلیغات همسان یا native به این دلیل وارد صنعت تبلیغات آنلاین شده‌اند که در میان تمام انواع تبلیغات، مخاطب را جذب کنند و ذهن مخاطب را از خود دور نکنند.تبلیغات همسان یکتانت، در جایگاه‌هایی تحت عنوان «پیشنهاداتی از سراسر وب»  یا «مطالب روز» نمایش داده می‌شوند. 

بیشترین ظرفیت نمایش ایران

در معتبر‌ترین رسانه‌ها تبلیغ کنید. برند شما در معتبرترین و پربازدیدترین رسانه‌ها نمایش داده می‌شود و بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر با شما آشنا می‌شوند. این فرصت ناب را از دست ندهید.

قیمت‌گذاری با بید شناور

برای اینکه سهم نمایش بیشتری در برخی سایت‌های مشهور و پرطرفدار داشته باشید، می‌توانید از بید شناور استفاده کنید. یعنی اگر می‌خواهید برای بعضی سایت‌ها هزینه‌ی کلیک بیشتری بپردازید تا شانس نمایش خود را افزایش دهید، می‌توانید برای این وب‌سایت‌ها قیمت کلیک متفاوتی در نظر بگیرید. این قابلیت می‌تواند برای یک یا چند نمایش‌دهنده یا گروه نمایش‌دهنده فعال باشد.

ساخت راحت تبلیغ

در تبلیغات همسان می‌توانید به راحتی با قرار دادن تصویر و تیتر تنها در چند دقیقه تبلیغ خود را بسازید و کمپینتان را شروع کنید.

امکان گزارش‌گیری دقیق

چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند؟ تبلیغ شما بیشتر در کدام وب‌سایت‌ها کلیک گرفته است؟ چطور می‌توانید تبلیغات خود را بهبود دهید؟ این‌ها سوالاتی هستند که با در اختیار داشتن گزارش دقیق یکتانت می‌توانید پاسخشان را پیدا کنید. این گزارش به بهینه‌سازی تبلیغات شما کمک می‌کند. 

مشاوره رایگان

سوال یا ابهام دارید؟ نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید مشاوران یکتانت در سراسر مسیر کنار شما هستند و اطلاعات و تجربیاتشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. تنها کافی است فرم انتهای صفحه را پر کنید.

در پنل یکتانت با خیال راحت هر چیزی را متناسب با شرایط خود تغییر دهید

وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌ی تبلیغات

روز و ساعت نمایش تبلیغات

موقعیت مکانی به دقت کشور و استان (تا ۸۰٪ )

دستگاه نمایش (موبایل و دسکتاپ)

ارائه‌دهندگان اینترنت

قیمت کلیک و بودجه روزانه

در بیش از ۱۱۰۰ وب‌سایت معتبر و پربازدید دیده شوید

تبلیغات همسان عادی محدودیتی ندارد و تمام مخاطبان سایت‌های نمایش‌دهنده آن‌ را مشاهده می‌کنند.این تبلیغات در صفحات وب‌سایت‌ها بعد از اتمام مطلب در جایگاه‌هایی تحت عنوان «از سراسر وب» یا «مطالب پیشنهادی» نمایش داده می‌شوند.

همه‌ی ما می‌دانیم که ۱۰۰٪ کاربرانی که وارد سایت ما می‌شوند، به مشتری تبدیل نمی‌شوند. اما اگر به آن‌ها یادآوری کنیم که از سایت ما بازدید کرده‌اند و به یک بازدید دوباره دعوتشان کنیم چطور؟ تبلیغات همسان ریتارگتینگ به مخاطبانی نمایش داده می‌شوند که پیش‌تر از سایت شما بازدید کرده‌اند، مخاطبان را به سایتتان برمی‌گردانند و نرخ فروشتان را افزایش می‌دهند.

در تبلیغات همسان هدفمند شما قادر هستید انتخاب کنید تبلیغتان در صفحاتی با چه موضوعی نمایش داده شود یا چه کاربرهایی تبلیغ شما را مشاهده کنند. به طور مثال تبلیغ شما تنها در مقالاتی با موضوع تکنولوژی نمایش داده می‌شود یا تنها آقایان علاقه‌مند به مهاجرت تبلیغتان را مشاهده می‌کنند. در تبلیغات هدفمند صفحات بر اساس موضوع و کلیدواژه‌های مرتبط و کاربران بر اساس جنسیت و رفتار تقسیم‌بندی می‌شوند.

به طور کلی هزینه‌ی تبلیغات همسان بر اساس تعداد کلیک پرداخت می‌شود. متوسط هزینه‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نظرات مشــتریان

داستان موفقیتاز شرکت‌هایی که توانسته‌اند فروش و ترافیک زیادی را با استفاده از تبلیغات همسان برای خود رقم بزنند، الگو بگیرید.

فرصت را از دست ندهید و بین محبوب‌ترین برندها شناخته شوید. اگر میخواهید با نحوه اجرای تبلیغات همسان آشنا شوید و مراحل گام به گام آن را ببینید وارد لینک زیر شوید.

سوالات متداول

این نکته ثابت شده است که به دلیل وجود تعداد زیاد تبلیغات در فضای وب، ذهن مخاطبان اکثر این تبلیغات را نادیده می‌گیرد و عملا تبلیغات شما بلااستفاده می‌شوند. تبلیغات همسان فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا دیده شوید. از آنجایی که این تبلیغات با محتوای صفحات وب یکپارچه می‌شود، ذهن مخاطب تفاوتی میان تبلیغ شما با محتوای صفحه قائل نمی‌شود. همین اتفاق باعث می‌شود توجه به تبلیغ شما بیشتر شود و احتمال کلیک هم بالاتر رود. 

تبلیغات همسان با ظاهر سایت نمایش‌دهنده هماهنگ می‌شوند و به همین خاطر مخاطب کمتر متوجه تبلیغاتی بودن آن می شود. در تبلیغ بنری برخلاف تبلیغ همسان، تبلیغاتی بودن آن کاملا مشخص است و حتی می‌توان از گیف‌های متحرک برای جلب توجه بیشتر کاربر استفاده کرد. هیچ‌کدام از این تبلیغ‌ها را نمی‌توان برتر از دیگری دانست؛ این هدف شماست که نوع تبلیغ را مشخص می‌کند.

سایز مناسب برای تصویر تبلیغ همسان ۶۰۰*۴۰۰ پیکسل افقی است. حجم فایل حداکثر ۱ مگابایت باشد و تعداد کاراکترهای متن از ۵۵ بیشتر نشود. (دقت کنید منظور تعداد حروف است و نه تعداد کلمات)

تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات یکتانت هستند که با تکنیک‌های مختلف، مخاطب را به طور دقیق‌تر مورد هدف قرار می‌دهند. برای مثال تبلیغات کلیدواژه‌ای نوعی از تبلیغات هدفمند هستند که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید تعدادی کلیدواژه‌ را انتخاب کنید و تبلیغات خود را فقط در صفحاتی نمایش دهید که از این کلیدواژه‌ها در عنوان یا تگ متای خود استفاده کرده‌اند.

تبلیغات همسان در جایگاه هایی شبیه به قالب اصلی سایت؛ با عنوان‌های «از سراسر وب» یا «پیشنهاد وب»؛ «وب‌گردی» و … نمایش داده می‌شود. این تبلیغات شامل عکس و عنوان هستند.

شما می‌توانید در قسمت مدیریت نمایش‌دهندگان این کار را انجام دهید و سایت‌هایی را انتخاب کنید که می‌خواهید تبلیغات شما در آن‌ها نمایش داده شود. اما توجه کنید که اعمال محدودیت‌های غیرضروری می‌تواند با کاهش میزان نمایش تبلیغاتتان، شرایط رقابـت را برای شما سخت کند و پس از آن برای جبران این کاهش، مجبور به افزایش قیمت کلیک شوید.

مخاطبان بعد از کلیک روی تبلیغات به آدرسی هدایت می‌شوند که شما به آن لینک داده‌اید. این آدرس می‌تواند یک صفحه از وب‌سایت شما باشد.

خیر، هزینه‌ی تبلیغات به ازای کلیک محاسبه می‌شود. یعنی اگر مخاطب روی تبلیغ شما کلیک کند، شما هزینه‌اش را پرداخت می‌کنید، در غیر این صورت هزینه‌ای برای شما در نظر گرفته نمی‌شود.

کمپین تبلیغاتی مجموعه اقداماتی است که شما انجام می‌دهید تا در مدت زمانی معین به یک هدف خاص و قابل اندازه‌گیری برسید. شما در یک کمپین تبلیغاتی ممکن است از چند نوع تبلیغ استفاده کنید (برای مثال تبلیغ همسان عادی را هم‌زمان با همسان ریتارگتینگ و پوش نوتیفیکیشن اجرا کنید. یا حتی از روش‌های آفلاین مانند بیلبورد و پخش تراکت کمک بگیرید.) 

آیتم تبلیغاتی همان چیزی است که مخاطب شما به عنوان تبلیغ کسب‌وکار شما می‌بیند. این آیتم ممکن است یک عکس به همراه متن باشد، یک ویدیو باشد یا حتی یک فایل gif.

مشاوران حرفه‌ای یکتانت در کنار شما هستند تا به شما در ساخت کمپین‌های تبلیغات همسان کمک کنند. فقط کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

می‌خواهید از روش‌های دیگر نیز به رشد کسب‌وکار خود کمک کنید؟

ما به شما تبلیغات زیر را پیشنهاد می‌کنیم

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات در گوگل

تبلیغات همسان (Native Ads) چیست و چه کاربردی دارد؟

تبلیغات همسان، نوعی از تبلیغات آنلاین است که به دلیل همسانی و یکپارچگی ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش دهنده، با این عنوان نامگذاری شده‌اند.

تبلیغات همسان (Native Ads) چیست و چه کاربردی دارد؟

هر چقدر افراد در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشند، راحت‌تر می‌توانند تبلیغات را تشخیص داده و از محتوای تبلیغاتی دوری کنند. اینجاست که بحث تبلیغات همسان مطرح می‌شود. این شیوه جدید تبلیغاتی به کسب و کارها کمک می‌کند تا به روش دیگری پیام خود را به مخاطبان خود برسانند. اگر نمی‌دانید این روش تبلیغاتی چیست و چگونه عمل می‌کند، با ما همراه باشید تا آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

در تعریف تبلیغات همسان یا Native Ads، باید بگوییم، نوعی از تبلیغات آنلاین است که به دلیل همسانی و یکپارچگی ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش دهنده، با این عنوان نامگذاری شده‌اند. تبلیغات نیتیو، با همانند سازی و هماهنگی ظاهر تبلیغات با رابط کاربری (UI) صفحات وب سایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین می‌شود. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات است.

تبلیغات همسان چیست

تبلیغات کلیکی همسان در هر سایت به شکل متفاوت نمایش داده می‌شود، چرا که دقیقا سازگار با محتوای متنی و تصویری همان سایت طراحی می‌شود. در ادامه تعدادی نمونه تبلیغات همسان را معرفی و بررسی می‌کنیم.

انواع

فرض کنید در حال گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی هستید و یا مطلبی را در سایت مورد علاقه‌تان می‌خوانید، اگر در این شرایط با محتوای اسپانسر شده مواجه شدید، باید بدانید این‌ها همان نیتیو ادزها یا تبلیغات همسان هستند. این تبلیغات در ازای پرداخت یک هزینه مشخص، مستقیما در میان محتوای متنی یا تصویری سایت نمایش داده می‌شوند.

یکی از روش‌های تبلیغاتی پرطرفدار در میان موتورهای جستجو، روش Native Ads است. وقتی که نیتیو ادزها دقیقا به شکل نتایج جستجوی ارگانیک (Organic Search Results)، نمایش داده می‌شوند یعنی از روش تبلیغات همسان استفاده کرده‌اید.

یکی دیگر از اشکال Native Ads ، نمایش آنها در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی یا نتایج موتورهای جستجو به صورت ویجت‌های پیشنهادی است. به این صورت که در پایان مطلب یا در کنار صفحات، محتوایی به شما پیشنهاد داده می‌شود تا در صورت تمایل روی آن کلیک کنید.

این مدل تبلیغات همسان، مانند تبلیغات بنری هستند که دائما در سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید. چیزی که این تبلیغات را متفاوت می‌کند، این است که محتوای این تبلیغات با سایتی که شما در آن حضور دارید یا محتوایی که در حال خواندن آن هستید، کاملا هماهنگ است.

در صورتی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام داده باشید، حتما کمپین تبلیغات همسان را در وب سایت‌های خرید و فروش آنلاین مشاهده کرده‌اید. به عنوان مثال اگر قصد خرید کتاب داشته باشید، در لیستی که به شما ارائه می‌شود، تعدادی تبلیغ همسان نیز وجود دارد. در واقع تعدادی از ناشران در ازای پرداخت مبلغ مشخص، تبلیغات خود را دقیقا به شکل محتوایی که جستجو کرده‌اید، به شما نمایش می‌دهند.

مزایا

برای آشنایی با مفهوم رابط کاربری و تجربه کاربری، مطلب تفاوت ui و ux چیست را بخوانید.

همان طور که گفتیم Native Ads مزایایی مانند ایجاد ظاهر یکنواخت برای وب سایت، بهتر دیده شدن و افزایش نرخ کلیک را به دنبال دارد. اما از آنجا که هر روش در کنار ویژگی‌های مثبت، معایبی هم به دنبال دارد، این روش تبلیغاتی نیز ایراداتی به همراه دارد.

معایب

این ایرادات عبارتند از:

سود

بسیاری از برندهای تجاری و کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند، برای زیاد کردن مخاطبان خود از Native Ads استفاده می‌کنند. چرا که هر زمان مردم برای خواندن مطالب تازه و کشف چیزهای جدید آمادگی داشته باشند، کمپین تبلیغات همسان می‌تواند اهدافی مانند آگاهی از برند و فروش بیشتر را محقق کند.

معمولا تبلیغاتی مانند پاپ آپ‌ها یا تبلیغاتی که پیش از شروع ویدئوها نمایش داده می‌شوند، برای کاربران آزاردهنده هستند. اما تبلیغات نیتیو این آزردگی خاطر را برای کاربران ایجاد نمی‌کنند.

تبلیغات Native، یک ابزار مطمئن و کارآمد برای کسب درآمد ناشران است. ناشران، بدون آنکه به تجربه کاربری مخاطبان آسیبی وارد کنند، می‌توانند آنها را به محتوای مفیدی که تبلیغات در آن‌ها قرار دارد، هدایت کنند.

تبلیغات همسان یا Native Ads، زمانی می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد که شما قصد داشته باشید یک محتوا از وبلاگ خود را ارتقا (Promote) دهید و یا بخواهید به کمک این روش بازاریابی، برای سایت محتوایی یا خبری خود، بازدید کننده جذب کنید. در واقع این نوع تبلیغات، کم تر با هدف فروش انجام می‌شود. اما در صورتی که قصد دارید با هدف فروش از تبلیغات نیتیو استفاده کنید، سعی کنید کاملا هوشمندانه و به طور غیر مستقیم این کار را انجام دهید. تا آنجا که به نظر برسد این سایت ناشر است که مخاطبان را دعوت می‌کند تا پیشنهاد شما را مشاهده کنند.

هدف

همه می‌دانیم یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای موفقیت در تبلیغات، استفاده از یک روش هوشمندانه است. با توجه به اینکه تبلیغات همسان بر پایه محتوا انجام می‌شود و به طور کلی، یک روش بازاریابی محتوا به شمار می‌رود، برای کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است.

با توجه به اینکه امروزه هزینه تبلیغات بسیار زیاد است، یک روش کم هزینه برای کسب و کارها استفاده از روش همسان یا نیتیو است. این موضوع باعث شده انواع کسب و کارها به این روش بازاریابی تمایل زیادی داشته باشند. در روش Native Ads می‌توانید با انتخاب یک متن تبلیغاتی و همچنین تعدادی تصویر مناسب، فرآیند بازاریابی را به خوبی انجام داده و منتظر نتایج خوبی باشید.

همان طور که اشاره کردیم، تبلیغات نیتیو از موثرترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی در دنیاست. امروزه این روش آنقدر در میان مردم محبوب و فراگیر شده که کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای معرفی محصولات و افزایش فروش خود، بودجه فراوانی را برای این روش بازاریابی اختصاص می‌دهند. برای موفقیت در Native Ads، باید آن را به روش صحیح انجام دهید. روش درست، یعنی اینکه تبلیغات را بر اساس محتوا انجام دهید، نه مانند تبلیغات بنری. در این روش باید با ارائه محتوای هدفمند و مفید، مشتریان خود را جذب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عبارت «آموزش تضمینی فعالیت‌های بازاریابی در مدت 1 ماه» را در وب سایت خود قرار داده و به صفحه مورد نظر لینک دهید. یا می‌توانید با لینک دادن به یک مقاله علمی و مفید، اعتماد کاربران خود را جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

روش

و در انتها…

تبلیغات همسان یا Native Ads، ابزاری جدید و تاثیرگذار در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبان شود. این روش تبلیغاتی به دلیل پرداخت هزینه به ازای ورود هر کاربر، می‌تواند ضمن کاهش هزینه تبلیغات، سرنخ‌های سایت شما را نیز تضمین کند.

هک رشد چیست؟ برای کسب و کار شما Growth Hacking موثرتر است یا Digital Marketing ؟

از صفر تا صد افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing)

با نقشه سفر مشتری؛ خودتان را جای مشتریان قرار دهید

هزینه جذب مشتری (CAC) چیست و چطور محاسبه می‌شود؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام و ایمیل من در این مرورگر جهت ارسال نظرات آینده

برای تبلیغات بنری و همسان تماس گرفته شود

دکمه بازگشت به بالا